fredag den 6. juni 2008

Den bette

Ja, dagen måtte jo komme.

Ja, dagen den bette skulle til syn.

Hmmm ...ja, jo en stor dag i den bette sorts liv :-)

Og ja, en tandstang.........3500 kr.

Har han da været uvenner med konen fra morgenen af - eller har han halvpart i et autoværksted?

Synes nu ikk jeg har døjet med den dims ...men altså - hvis min unge ringer og siger det - så passer det vel?

Hihi - næ .....han fik mig bare op i det røde felt........og hyggede sig med det - da de kom tilbage:-)

Ja, hun er billig - den bette sort...............

Nå ...nu kan jeg drøne 2 år igen........haha.

Og ungen mener vi skal slå halv skade idet jeg troede jeg skulle af med 3500 kr...............:-)

2 kommentarer:

NightSoul sagde ...

Så må det da være ungen der skal betale dig halvdelen af de 3500. Det ville da være rimeligt :-)

Janne sagde ...

Ja!
Får du ham liiiige til det? :-)