søndag den 1. juni 2008

Min enearvning........

Lille og stor.

Min lille dreng er slet ikk så lille mere.

Han kan rende rundt i København med FDF og tage metroen – busser osv selv med en anden dreng med ADHD.
Uden voksne.
Godt moar ikk vidste det.

Han får små smser fra ”pigerne” – de rykker ham i håret til hans store fornøjelse.

Han er ja, han er præ-pubertets barn.


Men også barn.

Han skal på lejr med hans centerklasse i morgen.

De skal tage toget til Hee Sommerland – bo der – lave mad og min Trold er så med på et hold, der skal stå for underholdningen.

Men alligevel – så vil han gerne have en ”mor-madpakke” med ….. hihi minder og traditioner….moars lille hilsen til ”barnet” midt på dagen.

Jo, selvom jeg elsker at hade ham – så er han altså dejlig.

PS – han er kommet til at købe en MP3 i dag……..mens jeg ikk lige var hjemme…….:-)
UPS

2 kommentarer:

NightSoul sagde ...

Hmm... Børn... :-)

Janne sagde ...

Jaaaaaaaaaaaaaa