fredag den 7. november 2008

At blive taget...........................


Sære vaner:

Lene har opfordret mig til at beskrive mine sære vaner.

Har jeg mon sære vaner………..?
Hmmmmmm

Nej jeg har ingen sære vaner, da de ting jeg gør, jo bare gør jeg er mig!

Eller…………..


Hermed reglerne:
Link til din tagger
Nævn reglerne i din blog
Fortæl om seks af dine særlige vaner (unspectacular quirks of yours)


Hmmm øv også – har endnu ikke fundet ud af hvordan man linker til en anden blogger……….. så allerede der må jeg melde fra.




Nå…… de 6 punkter:

Ælsker min PCer – TV – Mobil …og al den teknik…..men bliver HIDSIG når det ikke fungerer………og jeg er anti-teknisk……………..!
Eller hedder de u-teknisk?
Og jeg forstår ikke hvordan det virker...........!








Ælsker tanker – refleksioner………. meninger og holdninger………..måske fordi det tegner mennesket …………….
Høje tanker – filosofi ……og politik……..
Har det svært med folk der ikke har en mening………eller holdning …..for det er jo også en holdning!
Ordspil......










Ælsker livet med alle de muligheder det giver…………..Blomster - dyr .....uanset race!






Ælsker kaffen og stunder med kaffen





Ælsker ideer og planer……..og jeg har mange!
Men jeg er bare en dårlig igangsætter og afslutter……..
Men tanker har jeg – over kaffen!
Derfor sidder jeg her endnu ………..






Ælsker min dyne …..OG jeg deler den ikke med andre.
Den er MIN!




Ælsker at se det positive i tingene……og gør det gerne med satire og ironi.




Ælsker mennesker – er en ret god menneske kender…….








Ælsker vandet ……..det giver ro – renser og nye tanker!





De der ikke forstår og kender mig, opfatter mig måske som naiv – hmm naiv er jeg nu ikke – nok mere udforskende………… og analyserende..........






Ælsker at have kontrol………..og skal have den!





Hader regler ….. derfor er her mere end 6 punkter …og jeg sender den ikke videre…….de som læser dette og ønsker at beskrive sig selv kan gøre det!





Måske fordi jeg ikke kan og vil sættes i bås…………

Hmmm ….. er vaner ikke noget man kan bryde og ændre?
Spørgsmålet er måske om man vil?

Ingen kommentarer: