onsdag den 5. november 2008

At lukke lidt ned............

Der er så mange tanker….

Der er så mange refleksioner ………og ideer.





Sommetider kan de ikke være i mit hoved.................






Politi reformen, gulvvask, sundhedsvæsnet og fremtiden indenfor den, ungens skole og trivsel, Det Amerikanske Præsident valg, forældelses friste af forbrydelser, stue indretning, venskaber, aftensmaden, Arlas produkter, vasketøjet, gummi-paragraffer, tiden…………….


Sommetider ville jeg gerne kunne lukke bare lidt ned for alle disse tanker og refleksioner, og gode ideer………….og kunne bruge lidt mere tid på ”nuet” livet, at være tilstede…………







Men altså – alle de "pop-corn" i mit hoved…… de er der bare og lader sig ikke spærre inde…….





Måske skal jeg bare spise mig ud af det...............

Ingen kommentarer: