tirsdag den 3. februar 2009

Min skat.................

SKAT

Der er mange skatte ……..

HAM her skriver jeg en blog om senere…………….







Og så er der SKAT

Skattelettelser i en tid, hvor der er mange der mister deres arbejde……………………..

Kan man det?








Ja, vi skal have mindre skat på det samfundet vil vi skal mere……

Arbejde


Og mere skat på det vi skal gøre og bruge mindre……. Bl.a de

Grønne afgifter og ting vi forurener med.................

Hvor skal der spares………………..
Vores bud er vel ligeså god som økonomernes og politikkernes?


Jeg vil ifølge de simpel udregninger spare 22ooo kr pr år………i følge de statistikker der er kommet frem...............

Men de tager ikke hensyn til hvor mange børn jeg har – bil og diesel – antal vask pr dag ….. og og og

UPS den er svær…….

Først skal vi vel finde ud af om vi VIL skattelettelser………..

Derefter om den skal være udgift neutral…………..

Altså ….om vi skal finde pengene andre steder…………………………

Vil vi ikke det – så må vi vel spare på andre punkter………. Men hvor ?

Sparer på at slå folk til plukfisk - og bagefter skulle "makke" dem?





Eller her:

Fedme operationer og bryster...............




Eller vores "unger" der vil og kræver............eller bare forventer:




Hmm den er altså ikke nem.

Men vores holdning er vel ligeså god som Regeringens ........

Ligenu er det bare godt jeg ikke er i Regering :-)

Ingen kommentarer: