tirsdag den 7. april 2009

MOAR er skuffet.................

MOAR er skuffet!

Ja, det er Moar.

Her har jeg gjort rent – pyntet op til påske – været i bad – fået ryddet op i min håndtaske…..og smurt madpakke.
Har mit ”nye” tøj på fra genbrugen ……………….
Mobilen er ladet op ……… og …..
Sker der så noget?

NEJ

Den første Rasmussen var jeg ikke glad for – men blev da glad for ham – da jeg oplevede Rasmussen ll. Så vidste jeg med ét hvor mit hjerte var.

Nu får vi den lll Rasmussen………. Og det kan da kun blive bedre?!

Han duede ikke som sundhedsminister….der må da være noget han kan ..så tænker…ja nok statsminister!
Så spare vi vel flexjob til ham eller……………….:-)

NEJ – jeg er skuffet.

Havde jo regnet med JEG skulle være minister for ét eller andet………….

Nu ikke fordi jeg er borgerlig – men synes meget godt om dem her på det sidste.

Rødvinsreformen ….. lyder da godt :-)

Og når jeg tjekker hvad jeg får i skattefradrag i 2014 skal jeg ikke klage :-)

Det bedste er vist at være alene mor – eller uden kæreste – bo i lejebolig og tjene på det jævne…….

Så det kan jeg da ikke være imod.

Så tænkte…………hvorfor ikke bruge mig som minister for ét eller andet jeg ikke aner en dyt om – nej ikke meget jeg ikke ved noget om eller ikke har en mening om - ….. men alligevel ………..

OK – hans valg……!

Men så får han kun min støtte til skattereformen og ikke til hans regering.

Ingen kommentarer: