onsdag den 15. juli 2009

Hjemme igen

Så kom vi hjem ...efter en rigtig dejlig tur i regn og hyggelige FDFers selskab



Regn - våde telte og dis og tåge på toppen af bjergene kunne ikke slå disse fantastiske mennesker ud....... de må være lavet af et specielt Blå stof.



Heldigvis fik vi ikke brug for alt min indkøbte myggebekæmpelse ... men vi fik brug for vabelplaster og lidt førstehjælps udstyr...............

Desværre gik mit Blå kamera til .... og jeg tog en hurtig beslutning ..... bestilte et nyt ..... men nu i Farven Lilla. Så jeg venter spændt på PostDanmark i morgen.

Førovrigt en spændende rejse ... mit kommende kamera allerede har på linsen..

Den starter i Århus...... og skal så denne lange og ikke helt logiske rejse for at ende i det midtjyske:

Dato Kl. Registrering
14. juli 2009 17:02 Data til forsendelse modtaget
15. juli 2009 02:47 Ankommet til 704 Københavns Pakkecenter
15. juli 2009 07:31 Ankommet til 705 Taulov Pakkecenter
15. juli 2009 07:31 Forsinket


Men bare den når frem ..... og helst i morgen ..... så er jeg glad.
Jeg er mere afhængelig af det kamera end jeg troede..........!

Ingen kommentarer: