tirsdag den 4. august 2009

Ferietiden

Ferietiden her, er ikke foran PCeren .... den kan jeg jo altid benytte når vejret bliver mindre attraktivt..........og jeg får gang i min nye PCer :-)



Ferietiden ... er måske så meget sagt ...... jeg har ikke holdt ferie ..... for man kan vel ikke regne Schweitz turen ferie?

En uge tilbage af skoleferien ....så skal den unge mand atter igang med skolen.

Men idag var han rigtig aktiv og fremstillede en lækker aftensmad til mig:



Ellers har jeg dyrket mit genbrugsgen med en god veninde ..... været til 25 års fødselsdag HOST HOST .......fået flyttet rundt på mit inventar .........igen igen og så ja ..... arbejdet som en lille hest.

Men nu vil mit arbejdsliv blive anderledes .... skal til at være fast .... uha ... hvordan mon det bliver for en friheds elsker som mig?



Og jeg har fået mit kamera ...... helt ligesom det jeg havde .... bare i farven lilla .... men sjovt nok vil det ikke det samme som det andet ..... øv osse ......

Ingen kommentarer: