lørdag den 19. juli 2008

Held eller pædagogik?





Sommetider skal man gøre noget andet end det man plejer at gør………

Hvis man selv gør noget andet end det man plejer at gøre – så er man med til at forandre situationen – og andre ændre sig også.

Ja, det har jeg nok altid vidst – men nu er det blevet aktuelt på en anden måde.

Ene-arvningen fik højere internet – hastighed, ordnet hans PCer så den kan spille de nyeste spil og så en bette fladskærm.







Efter det er sket, er han så venlig og imødekommende.

Hmmm måske kun en periode tænker jeg – han bliver vel sig selv igen?

Men som altid kom han selv med svaret:

Jamen mor, jeg blev tit gal på min PCer (eller for lav internet hastighed) så skulle det gå ud over nogen, derfor skældte jeg så dig ud.
Nu dur min PCer – nu bliver jeg ikke så gal, så nu er jeg ikke gal på dig.


Selv oprydningen gik han uden ballade i gang med.......for nu skal der jo se "pænt ud" når han har fået sådanne ting.

Ingen kommentarer: