mandag den 27. oktober 2008

2 fantastiske mænd .....som måske skal......

Nu er jeg generationen der véd hvem Peter A G er!

Generationen der har skrålet til "Vilde Kaniner" så jeg var hæs i flere dage.

Og nu kommer Peter A G så med en ny:



Måske jeg skulle købe den........sammen med Kim Larsens sidste del af "Glemmebogen"



Jeg har nemlig de to andre "Glemmebøger" og elsker de gamle kendte sange i nye fortolkninger.

Hmmm.........

2 fantastiske sangere.......som måske kun har det til fælles, at de emmer af nostalgi OG at de ikke gør deres sange bedre når man ser dem.

Deres sange er fantastiske.......bare man ikke ser de to herre udføre deres numre!

Måske skal jeg - inden jeg køber de CDer- får orden i alle de andre CDer......

Sommetider hjælper det......at give sig selv en gulerod ........for at komme igang.

Ingen kommentarer: