mandag den 27. oktober 2008

Hvor kan man være heldig........

Jeg var så heldig - at mit rædsel af en lys-dekoration - brændte af her i week-enden!

(se blog fra d 24 sept.)

Og da hjælpen ikke var sådan lige indenfor rækkevide ......

"pille-plastik-æske-brandsluknings-princippet-med-latenstid"

ofrede jeg min Fanta med sukker på at slukke den.

Så jeg måtte være bare en anelse kreativ:



Og med lidt ikke-tilsigtet inspiration fra ungen, fik jeg også mulighed for at gemme nogle gode minder fra sommeren og efterårets Vesterhavsture.




Men fordelen er absolut .....at her er der kun fyrfadslys .....så kan man også nå at slukke en evt brænd selv med latenstid!

Så jo, jeg er bare heldig - endda meget.

3 kommentarer:

tuddi sagde ...

ja jeg er god til BLOG og PC -.^

knud sagde ...

nå så du har været ved at brænde lejligheden af allerede før juledekorationerne kommer på bordet

Lene sagde ...

Du har da været i det kreative hjørne :-)
Godt I ikke helt futtede af.
Jeg har givet dig en udfordring på min side