søndag den 19. oktober 2008

At undre sig...........

At undre sig - er en ganske fornuftig beskæftigelse..........og jeg undre mig over mange og meget.

Men i dag undrede jeg mig over hvor forskelligt en morgen kan være - alt efter hvordan man ser den .....





Lune gyldne nuancer.........................





De mere blå og klare nuancer...........


Min morgen er præget af nattens begivenheder..........

Mon mit kamera også ser verden gennem farvede linser?

Eller er det hele et optisk bedrag?

2 kommentarer:

Lene sagde ...

uanset vinkel ser den himmel dejlig ud :-)

Janne sagde ...

Og det er nogle dejlige morgner jeg har forsøgt at forevige gennem mit kamera.
Og mit kamera kan slet ikke give et rigtig billede af disse dejlige øjeblikke.........men jeg forsøger ........men de burde opleves.