tirsdag den 30. september 2008

At forelske sig.............

Jeg er forelsket!

Forelsket i en lille robot.

Den er bare sååå sød.............

Dejligt at have en dreng som kender til kvalitet.

Ellers havde jeg jo aldrig mødt Wall.e og Eva:




En lille robot...der bare er naiv og god på den empatiske måde........og så sød.
Kan måske sammenlignes med ET.


I morgen skal han så se endnu en film.......måske en anden slags.......men tror stadig han ved det er en kvalitetsfilm:




Håber så bare, at det ordbrug der er i filmen ikke bliver brugt herhjemme.

2 kommentarer:

knud sagde ...
Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.
Lene sagde ...

Og jeg kommer lige pludselig til at savne de hyggelige timer vi havde med Disney film, nu er jeg helt bagud med mit kendskab til animationsfilm ;-)