fredag den 5. september 2008

Viborg shopping del 2

Ja....nu var jeg så i Viborg.....og gik lige forbi "min" tøjbutik....og ja, så havde de bare T-shirtsen......jeg MÅTTE eje ...og tja, den kostede kun: 150,-kr



Nu blev den så meget pænere og mere anvendelig til årstiden hvis jeg fik sådan en strikket sag med:





Når jeg nu alligevel skulle i prøverummet....så kunne jeg ligeså godt prøve en nederdel......har nemlig en lignende som jeg er meget glad for, dog i en anden farve.





Ok.....ja, det ville jeg gerne have - efter jeg havde vist min manglende styr på motorikken i prøverummet.......


Men så mente den søde dame i butikken....at fik jeg disse leggins til......så kunne jeg bruge nederdelen her i vinter....og også bruge den anden nederdel jeg har her i vinter:





Jamen hvem kan sige nej til sådanne besparelser...hvor man kan bruge det man har?

Og hvis jeg så lige fik nogle net ankelstrømper med....kunne jeg bruge sættet eller sættene........med mine sommer sandaler..........hele året :-)
Så jeg fik glæde af sandalerne hele året.

Jamen altså....super.

Så dem tog jeg også med.........

Men nu er det bare det........at jeg ikk har sådanne sommersandaler som den søde dame mente jeg skulle bruge til...........

PS: Jo fik da en gave mere til ungen......hihi





Kom ikk og si jeg ikk får noget ud af sådan en tur....sikke de penge jeg har sparet HOST HOST.

2 kommentarer:

knud sagde ...

ganske smart glæder mig til at se dig i det

Knud

Janne sagde ...

Ja, det er rigtig smart....og jeg er smart i det:-)

Så du kan godt glæde dig!

Og tak for de ord.