onsdag den 10. september 2008

Heldig.....

Ja, nu er jeg så "begavet" at jeg også har fået denne:



Hvorfor mon JEG lige får en sådan?

Har da aldrig fået en P-bøde ENDNU!!!! :-)

Og jo slet ikke glemsom; og smadre den jeg tidligere havde i bildøren....fordi den ikke lige ville lukke...altså bildøren....og hvem kunne vide denne P-dims var i klemme? HOST HOST

Så den fik bare nogle smæk - og så var den i udu.

Håber meget jeg har bedre held med denne.....

Hvor er jeg bare ind imellem heldig..............og nærmest lykkelig

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

jamen da tilykke
ja den detr kan du da ikke kvæste med bil døren ? det er jo en VW så falder døren sikert bare af
jeg vil gerne høre om når du har fået den monteret ! ja ja du gør det vel selv ?

Janne sagde ...

Jo - det var netop sådan en model jeg fik kvæstet i bil døren - den var monteret men virkede bare ikke.
Og nej bildøren tog netop ikk skade idet det var en VW!!!

Og om jeg skal monterer den selv - jo nu er jeg jo et udpræget praktisk menneske HOST HOST - så det kan vel ikk være et problem - en søm og en skrutrækker....så er den da panket på plads :-)