fredag den 5. september 2008

Viborg shopping del 3

Ahhh....ja, kørte jo egentlig til Viborg idag for at få makket min mobil telefon!!!!

Fremgår måske ikke tydeligt at de to andre blog-indlæg ........:-)

Den har perioder med udsæt - "den" kan ikke finde ud af at få de gamle numre med på det nye sims kort og så har den ingen sim kode!!!!!!!

Men den søde sælger hos Telia.....han kunne noget! FNIS

Han fik lige alle mine telefon nr over på min fon.....han fik "lavet" en sim kode til den.......og så var han så dygtigt at han lige sikrede sig - og han kunne lave lidt mer-salg!

Men nu er jeg jo ikk sådan een der bare bruger en masse penge - så selvom han gerne ville sælge noget mere og udviste meget service og kunde-venlighed.....så købte jeg ikke noget!

Der må være en grænse!

Ingen kommentarer: