fredag den 5. september 2008

Viborg shopping del 1

Nu er det sjældent jeg er inde i Viborg.....så når det endelig sker.....så sker det med manér!

Skulle egentlig bare købe en fødselsdagsgave til ungen

Den fik jeg også:




Men nu jeg havde bevæget mig ind i byen.....så skulle jeg lige forbi Body Shop.

Faldt helt pladask for denne serie ...så måtte lige købe en ansigst cream og et renseprodukt:




Når man så i denne måned køber for over 300 kr får man sådan en shampoo GRATIS med:




Nu har jeg så klubkort til Body Shop....så får udover dette altid 10 % rabat.

Når jeg nu alligevel var derinde skulle jeg også lige have:



Når man nu har det klubkort...og har købt (for) meget får man lov til at få for 50 og 100 kr gratis..... så jeg valgte denne lille duft sag:



Udover alt dette rabat og gratis ting - får jeg yderligere 10 % i september mrd. ...

Så det er jo logisk for alle ....at jeg virkelig har handlet med fornuft idag i Body Shop HOST HOST

Ingen kommentarer: