onsdag den 20. august 2008

Al det teknik :-)

For et lille år siden købte jeg en rigtig dejlig og dyr ”tørremaskine”.

Politisk korrekt – Energiklasse A.

Og jo, den var en drøm……..tørrede hurtigt og effektivt.

Men den blev mere og mere langsom…………tog længere og længere tid om at tørre.

Tømte filter som jeg skulle – støvsugede den………..men det hjalp ikke.

Brugsanvisningen var selvfølgelig væk!

Jeg trykker – indstiller – tjekker …..men lige meget hjælper det ….. den bliver bare langsommere og langsommere…………

SUK

Måtte så ud og købe nogle tørrestativer…..men jo lidt træls når man nu har en politisk korrekt tørremaskine………




Fortrød egentlig jeg havde købt den tørremaskine….for jeg havde jo ikke noget at bruge den til når den nu ikke ville………..

Ja………..så var det jo…..at min ex blev sat på sagen ………….han søgte på nettet og fandt en brugsanvisningen til maskinen………

OG hvad sker der……

Jo i denne politiske korrekt tørremaskine er der 2 filtre……..

Det andet filter sidder bag denne




Og ser sådan ud………




Ja, hvem kunne vide det?

Men bag lågen og i filtret sad der så en ”masse” som mest af alt lignede filtet uld!




Hmmm – ja så er det klart den ikke kunne tørre………

Efter den blev renset…….så køre den igen som en drøm

Hvor er det ind imellem nemt at blive glædelig overrasket…………

Nu er jeg igen glad for min tørremaskine

Ingen kommentarer: