torsdag den 21. august 2008

En god dag.........på trods af........

En god dag………….hvad er det mon?

Jeg har haft en rigtig god dag!

Uventet telefon opkald......et mindre behagelig opkald - men nødvendigt.

Hyggelig skriveri på Messenger………..

Empati og nærhed……..på afstand

Og så er det torsdag……….OPRYDNINGS DAG for ungen.

Plejer at ske i hyl og skrig ….. men i dag gik det helt anderledes………..

Han var glad og smilende………

Og så gik vi i gang med at bage pølsehorn……….

Og det er ligeså legende let som det ser ud:





















Hvordan der så ud i køkkenet EFTER denne begivenhed...........vil mit kamera simpelhen ikke forevige!

2 kommentarer:

Picasso sagde ...

Jeg er så imponeret af din styrke og din livsenergi, man kan kun blive inspireret. Jeg bliver lidt stolt over, at du har valgt mig som én af dine fortrolige, og vil gøre, hvad jeg kan, for at leve op til din tillid.
"Hun snakker meget". Altså! Hvem siger dog det??? Måske er min dekoder indstillet på lav styrke, så jeg forstår næsten det hele......

Janne sagde ...

Snakker JEG meget?

Hmmm...tror du forveksler mig med en anden ...HOST HOST

Men ja, rigtige venner - venner man kan stole på - og venner der ikk opgiver een kan man opleve meget få gange i livet......

Og tror det er et af de tilfælde

PS : Tror ungen har nogle høre-dimser MED musik i, som du kan låne.......