fredag den 1. august 2008

Alene hjemme....så længe det varer.........

Alene og jeg nyder det.

PC spille-banden blev hentet i går ………min egen unge blev hentet i dag efter næsten 48 timer uden søvn……..
Og sikke et arbejde min støvsuger skal på senere idag ..... jo det "sviner" at spille PC så mange timer ;-)

Og jeg nyder stilheden og roen!






Ikke fordi PC spille-banden larmede meget …………..men alligevel ….så er det dejligt med stilheden, roen og tid til at uploade billeder på picasa – ordne og nusse rundt – vasketøjet og al det andet, som bare kommer af sig selv.

Var på udsalg og fik en ny flot el-kedel ….som var sat vild meget ned.

Og nej, var ikke inde i byen – næ som ved min genbo jeg fik den :-)

Dejligt nemt

Fik dermed også mit "internet" tilbage ;-) og fandt lige dette link

http://www.hittekilling.dk/

Ja, man får helt lyster.......... hmmm de er da så søde....... og virkelig folk der gør en god sag må man sige..........



Fik også ordnet lidt billeder - sat nogle på Picasa og andre sendt videre.........

Jo man kan meget når man igen må bruge sit eget internet :-)

Så en dag - hvor jeg godtnok ikke kom op og så solformørkelsen men fik ordnet så mange andre ting.

En hjemme-nusse dag - hvor jeg også fik rent sengetøj - tørret ude i den friske luft.........skønt.

Ingen kommentarer: