tirsdag den 12. august 2008

Nydelse......eller?






Nydelse….

Måske Platon havde nogle kloge ord om begrebet nydelse……….

Men har jeg så også – uden at sammenligne mig med ham!

Jeg har haft en rigtig dejlig dag…………….

Udover IKEA kataloget og Anders´ tab i 1/8 finalen …….

Så har jeg snakket i telefon……. God samtale ....

Ikke uden grund at ordet kommunikation indeholder (kommunik)AKTION

Fået nogle ting at vide – som er så dejlige – altså …..jeg er bare heldig ind i mellem…..

Ja, det må være en af definitioner på Nydelse

Måske er de lyse nætter ovre………






Men her er der lys selvom de lyse nætter er ovre ………

Ungen har artet sig......endda været rigtig dejlig at være sammen med...........

Hmmm hvad sker der lige........???

Er jeg ved at blive fri - fri af nogle usynlige bånd........nogle bånd som ikke ville holde?

Natten er lys og der er dømt Nydelse ....... på jobbet!

Mon ordet Nydelse også indeholder omsorg og nærhed?

Mon ja...............

Ingen kommentarer: