torsdag den 7. august 2008

Mobiler og konspirations teorier.

Man skal jo passe på hvad man skriver i blogs … for nogle gange kan ens ord fører til fantasier i læsernes syge sind, og skabe konspirations teorier på højde med BTs daglige læsers intelligensniveau.

Men det skal nu ikke holde mig tilbage – for dette er nemlig min blog ;-)

Så derfor vil jeg gerne fremvise mit nye vidunder:






Ja, så fik jeg nemlig en ny mobil – en Nokia simpel……tror jeg nok – eller så simpel en mobil man nu kan få.

Glæder mig til at bruge den…….lærer den at kende …… og slipper for at skifte sim kortet fra den ene til den anden – alt efter om jeg skal ringe eller smse.

Så jo – jeg vil have lov til at være glad for den!

Kom for øvrigt lige til at tænke på ….at hvis man peger fingre af andre ….så vender der 4 fingre mod en selv.

Ingen kommentarer: