søndag den 10. august 2008

Glemsel af luksus

Glemsel

Hvordan kan det være – at jeg helt glemmer hvordan ”madpakke-showet” er?

De første dage af skolernes sommerferie nyder jeg i den grad, at der ikke skal smøres madpakke til Enearvningen……synes det er vildt luksus.

Så ”glemmer” jeg det helt……glemmer luksusen.

Men realiteten indhenter mig – nu skal jeg til det igen!





Hmmm…..synes det er svært at finde på noget ordentligt – spændende og sundt mad som han så også vil spise………….






Synes det er ”træls” at skulle smøre den madpakke………..

Synes der burde være skole-mad i de danske skoler!

Men uanset hvad, synes jeg det er dejligt ferien er forbi .....det er en lang ferie!

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jep så er det hverdag igen ! Phyy med madpakker der bliver sendt med i skole og kommer urørt tilbage ! ! det er trals de kunde da godt spise det de bestiller men nej nej
hilsen Jan

Janne sagde ...

Hej Jan.
Ja, nogen gange er der rådne madpakker i tasken.......
Aner ikk hvem der putter dem i.

Men de fleste gange er den spist - under protest..........!

Men hvad gør man - altså......man bruger tid og energi på at smøre den madpakke - og det koster jo osse.....
Og så passer det ikke herskabet.....
Mad skal de vel have.........

Måske de skal på græs......? :-)

Tak for kommentaren.

Snakkes.....

Din diesel røver......:-)

Anonym sagde ...

dumme unger vil ha dit og dat ! ! bedrer med bilen den er ikke så moder kræsen bare den får diesel gerne billig 9,31 liste pris 10,70så den kan bringe unger hist og her det er jo ikke en lupo spare gris jeg har min ved hvad det skal bruges til og gerne hurtig

hilsen Jan

Janne sagde ...

Hej Jan

Jamen nu er vi jo nogle der vælger "kvalitets diesel" ...HOST HOST
(Ja, noget skal jeg jo bilde min bank kone ind)
Så vi der har råd tankede til 9.89 i week-enden og synes det var billigt.
Kom ikke her -

Hilsen Janen - fra Byen med Martins Plads.

Brita sagde ...

så lige ....
http://www.madpakkeservice.dk/

Janne sagde ...

Super Brita.....lige det jeg manglede.....
Takker